• به گزارش رهرو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه مردمی کازرون که سحر گاه بیست و سوم رمضان توسط فردی خرافه پرست جلو درب منزل ایشان انجام شد، این اداره کل در بیانیه ای شهادت این رهرو راه امام (ره) و یار دیرین مقام معظم رهبری (مدظله) را تسلیت گفت.

    متن بیانیه

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ سُلْطَاناً (الاسراء: ۳۳)
    بار دیگر دست جنایتکار دشمنان دین، انقلاب و روحانیون؛ ملت ایران و جامعه اسلامی را داغدار کرد. خبر شهادت جانسوز عالم مجاهد، مردمی و خدمتگزار، عالم فرهیخته و دانشمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسند امام جمعه محترم شهرستان کازرون، داغ ملت ایران و روحانیون مظلوم شیعه را تازه کرد. شهادت و مظلومیت میراثی است که از امامان و پیشوایان دین برای روحانیون شیعه به ارث مانده و هر گلی که از این بوستان معطر چیده شده است فضای ایران و جهان اسلام را مملو از عطر خود کرده. هنوز داغ روحانی مظلوم حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی که به دست ایادی جهل و خرافه مظلومانه در همدان به شهادت رسید از دلها نرفته که عزیزی از مبارزان و همراهان انقلاب و تکیه گاه مردم ولایتمدار کازرون نیز به دست همان کوردلان به خیل شهدا پیوست. شهادت این عالم ربانی در ایام شهادت اولین مظلوم تاریخ امیر مومنان علی (ع) و در لیله القدر آن هم پس از اتمام مراسم احیاء تداعی کننده شهادت مظلومانه آن امام همام به دست عوامل جهل و خرافه است. ملت شریف ایران و وجدانهای بیدار در جهان خوب میدانند که مظلومیت روحانیون انقلابی و مردمی از یک سو و کینه توزی و جنایتکاری مخالفان حق و حقیقت در طول چهل سال انقلاب به اثبات رسیده است اما همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر میشود» این حادثه نیز علاوه بر آنکه منطق همیشگی دشمنان روحانیون را بار دیگر آشکار کرد بر بیداری ملت ایران نیز خواهد افزود و آنها خود انتقام شهدای مظلوم روحانیون را از معاندین کوردل خواهند گرفت.
    اداره کل تبلیغات اسلامی فارس شهادت مظلومانه این عالم مجاهد را به ساحت ولی الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، مراجع معظم شیعه، حوزه های علمیه، روحانیون بیدار استان فارس و ملت شریف ایران به‌ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار کازرون و بیت مکرم ایشان تسلیت و علو درجات را برای آن شهید سعید از خداوند بزرگ مسئلت دارد.