• رهرو نیوز- دراین بازدید که بخشدار، ریاست و پرسنل اداره آموزش و پرورش دهدز حضور داشتند، امید علی قنبری از نزدیک فضای آموزشی و امکانات مدرسه را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت:  دغدغه و نگرانی مسئولین خدمتگزار، همیشه بر حسب وظیفه شان خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و مناطق محروم می باشد.

    وی افزود: با توجه به امکانات و توانایی اداره آموزش و پرورش دهدز ان شاء الله تمام تلاش خود را برای بر طرف شدن کمبودها و کاستی ها مدارس صعب العبور و عشایری منطقه از جمله مدرسه ی بنه اَران انجام خواهیم داد.

    قنبری در پایان گفت : از زحمات مدیران و معلمان مناطق صعب العبور و عشایری منطقه تقدیر و تشکر می کنم و با توجه به امکانات و توانایی های اداره، ان شاء الله تا شروع سال تحصیلی جدید در صدد رفع کمبودهای مدارس منطقه از جمله مدرسه بنه اَران خواهیم بود.

    همچنین سید محسن البرزی بخشدار منطقه دهدز نیز در راستای این بازدید عنوان کرد: از تمامی امکانات و توانایی های مربوطه برای خدمت رسانی به روستاهای صعب العبور و عشایری استفاده خواهیم کرد و ان شاء الله تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید سمپاشی این منطقه انجام خواهد شد.

    انتهای پیام/*