• به گزارش رهرو نیوز:  اخلاق محمدیان امروز در مراسم روز  که در اهواز برگزار شد با بیان اینکه اگر زحمات صنعتگران و معدن کاران نبود چیزی به عنوان امکانات نیز امروز در کشور وجود نداشت، اظهار داشت: تولیدکنندگان در فراز و نشیب های واحدهای صنعتی و سختی هایی که تحمل می‌کنند همواره در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند اگر صنعتگر نبود دولت چه کاری می توانست برای تامین نیازهای مردم انجام دهد.

    وی افزود: همه ما مشکلات و چالش های صنعتگران را می‌دانیم و با آنها آشنا هستیم اما هرکس به اندازه توان خود باید برای کاهش آنها کمک کند.

    مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: امروز کشور در جنگ اقتصادی است و هدف تحریم‌ها کوچک کردن سفره مردم و به وجود آوردن نارضایتی میان اقشار جامعه است بنابراین نباید خودمان را در مقابل تحریم ها دست کم بگیریم و با بی‌مهری به تولیدات داخلی و با سنگ اندازی‌ها سبب تشدید فضای نامناسب فضای کسب و کار در استان خوزستان شویم.

    محمدیان با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز به گونه‌ای نیست که بتوان بیکاری را تحمل کرد، گفت: وظیفه ما تضمین تولید و ایجاد ظرفیت برای بازار آنها است تا منابع آنها به موقع دریافت شود.

    وی خطاب به صنعتگران عنوان کرد: صنعتگران باید در تولیدات خود دانش را لحاظ کنند چراکه مردم از تولید داخل انتظار دارند که تولیدکنندگان محصول نهایی قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی ارائه دهند.

    مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان درباره وضعیت سرمایه‌گذاری صنعتی در خوزستان گفت: سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ در سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی کوچک شاهدرشد ۸۲ درصدی بودیم که ۴۳۰ قرارداد بسته شد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

    وی  بر پرداخت مطالبات شرکت‌های صنعتی حوزه نفت و گاز تاکید کرد و بیان داشت: بیش از ۴۰۰ شرکت و واحد صنعتی در صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کنند که صنعت نفت باید سریعتر مطالبات این شرکت ها را پرداخت کند تا بیش از این متضرر نشوند.

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم