• به گزارش رهرو نیوز: در این نشست صمیمی ابتدا دکتر ایمان لورابی ضمن خوش آمدگویی به همه عزیزان حاضر در این نشست و تبریک عید سعید غدیرخم اظهارکردند: یکی از مهمترین ویژگی های خبرنگار داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است بر این اساس کسی باید وارد عرصه جذاب و در عین حال پرمخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی و خلاقیت خبری و حوصله زیاد و دقیق برخوردار باشد .

    وی تسریع کرد: در بحران سیل اخیر در استان نقش خبرنگاران و کسانی که این بحران را به تصویر کشیدن بسیار پررنگ بود و از همه این عزیزان صمیمانه تشکر می نمایید.

    در ادامه مهندس یونس اسفندیاری نژاد ضمن تبریک عید غدیر خم و تقدیر و تشکر از پوشش خبری واقع تاسفبار سیل خوزستان اظهار کرد: جامعه خبری استان خوزستان در ثبت و ضبط مشکلات استان می تواند نقش پررنگی داشته باشند و ایجاد تحول نمایند.

    در ادامه مهندس غلامعباس رستمی که از بدنه آموزش و پرورش استان خوزستان، هفته خبرنگار و عید سعید غدیرخم را تبریک گفته و فرمودند سرعت در تصمیم گیری و انتقال سریع خبر از ویژگی های اساسی خبرنگاری است و همچنین توان حق طلبی و حق گویی از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار موفق است.

    خانم مهندس معصومه بدوان کارآفرین برتر استان نیز ضمن خوش آمدگویی به همه عزیزان خبرنگار و تبریک عید غدیر خم اعلام کردند: به طور کلی خبرنگار در محل وقوع رویدادها چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است و در همه حال باید در کنار مردم باشند. وی افزود: همچنین از همه عزیزانی که در بحران سیل در کنار مردم بودند تشکر کردند.

    در ادامه مهندس اسماعیل امامی عید غدیر و هفته خبرنگار را تبریک گفته و گفت: هنوز خیلی از منازل سیل زده حمیدیه و روستاهای اطراف دچار مشکل هستند و نیاز است عزیزان مطالبه گر و خیرخواه همچنان کمک های خود را به این مناطق و همچنین منطقه زلزله زده مسجدسلیمان هدایت کنند.

    در ادامه خبرنگاران و فعالین اجتماعی در خصوص مشکلات شهری و برطرف نمودن آنها به بحث و گفتگو پرداختند.

    در پایان از خبرنگاران و افرادی که در بحران سیل اقدام به کمک رسانی به سیل زدگان نمودند تقدیر شد.

    انتهای پیام/*