• استاندار فارس نیز در حاشیه این همایش ضمن تقدیر از ورزشکاران، با اهداء لوح سپاس از حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به‌عنوان مدیرکل برتر ورزشی تقدیر و تجلیل کرد.

    به گزارش رهرو نیوز به نقل از روابط عمومی و تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان فارس با حضور دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس، حجت‌الاسلام مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس،حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مسئولین استانی در محل سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در این همایش نقش تهذیب و تحصیل را در ورزشکاران و مربیان مهم ارزیابی کرد و گفت: در اسلام هدف از ورزش کسب مال نیست در شرایطی که پیامبر اسلام(ص) با طرح مسابقات ورزشی و اهداء جوایز از مال خود، امر ورزش را برای سالم زیستن و عبادت بهتر می دانست.
    وی افزود: ورزشکاران مبلغینی هستند که با لباس ورزش می توانند با دیگر جوانان ارتباط برقرار کنند چرا که آنها از با سوادترین و متدین ترین افراد جامعه هستند.
    عنایت الله رحیمی استاندار فارس به اهمیت مقوله ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: بدون تردید ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای همیشه مورد توجه مسئولین نظام بوده است.
    استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در حاشیه این همایش با اهداء لوح سپاس از حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به‌عنوان مدیرکل برتر ورزشی تقدیر و تجلیل کردند.