• به گزارش رهرو نیوز: فتح اله گشتاسبی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسجد روستای صفیره در بخش غیزانیه که عملیات احداث آن از اواخر سال ۹۷ توسط بسیج نفت و گاز کارون آغاز شده است، هم اکنون با پیشرفت ۷۰ درصد در دست اجراست.

     

    وی افزود: در این پروژه عملیات دیوار چینی، احداث سقف، برق کشی و ساخت سرویس های بهداشتی انجام شده و با انجام کاشی کاری و نصب درب و پنجره، این طرح تا آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

     

    وی همچنین یادآورشد: روزانه ۱۲ نفر بطور مستقیم و ۳۰ نفر بطور غیر مستقیم از گروه های تخصصی جهادی در احداث پروژه مذکور در حال فعالیت هستند .

     

    احداث منزل مسکونی برای سیل زدگان بامدژ (روستای حموله)

     

    گشتاسبی در ادامه به ساخت یک باب واحد مسکونی در روستای حموله از توابع بخش بامدژ اشاره کرد و گفت: در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی، هم اکنون یک باب منزل مسکونی تک واحده با مساحت ۸۵ متر برای یکی از اهالی سیل زده روستای حموله در منطقه بامدژ در دست احداث است که این منزل مسکونی آبان ماه سال جاری در اختیار این خانواده محروم و سیل زده قرار می گیرد.

     

    وی افزود: عملیات احداث این منزل مسکونی از سوی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و با ابلاغ حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان به بسیج نفت و گازکارون واگذار شد. که بخشی از هزینه های آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه شده و بخشی از هزینه های آن از طریق کمک هایی که توسط کارکنان شریف و عزیز شرکت نفت و گاز کارون که در این امر خداپسندانه مشارکت نمودند ، تهیه شده و همچنین بخش نیروی انسانی آن توسط گروه های تخصصی جهادی بسیج شرکت نفت و گاز کارون مشغول بکار می باشند .

     

    فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نفت و گاز کارون تعهد به مسئولیت های اجتماعی در خصوص ساکنین اطراف تاسیسات این شرکت را از اولویت های مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: با مشارکت مدیرعامل نفت و گاز کارون و همچنین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، در راستای تعهد به این مسئولیت ها که در دو سال گذشته فعالیت های چشمگیری را در این مناطق داشته اند و ما حصل آن احداث و بازسازی ۳۵ مدرسه ، احداث و بازسازی ۲۵ مسجد ، احداث و بازسازی ۶۵ منزل مسکونی در مناطق محروم اطراف تاسیسات نفتی بوده است، در آینده نیز گامهای اساسی برداشته خواهد شد تا شاهد کاهش محرومیت در این مناطق باشیم.

    انتهای پیام/*