• به گزارش رهرو نیوز: سرپرست واحد محیط زیست مدیریت HSE شرکت در این باره گفت: این اقدام کارکنان دستگاه ۳۶ که در دستگاه های حفاری مسبوق به سابقه است در راستای حفاظت از محیط زیست و با هدف تلطیف فضای اردوگاه صورت پذیرفته است.

     

    مریم حمیداوی ترویج فرهنگ درختکاری و اهتمام به اکوسیستم آب،  خاک و هوا را از سرفصل های استانداردهای زیست محیطی عنوان کرد و افزود: نهال های کشت شده توسط کارکنان این دستگاه حفاری از نوع برهان، کهور و کنوکارپوس است که با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری دارد.

     

    سرپرست واحد محیط زیست مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران حسن توجه کارکنان دستگاه های حفاری به مسائل زیست محیطی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: اجرای صحیح قوانین و مقررات سازمان حفاظت از محیط زیست اولویت نخست مدیریت HSE شرکت می باشد.

     

    وی یادآور شد: دستگاه حفاری ۳۶ فتح مجهز به سیستم کنترل پسماند می باشد و هم اکنون در منطقه صنعتی کریت کمپ در حال حفر یک حلقه چاه توسعه ای است.

     

    شرکت ملی حفاری ایران در اجرای دستور العمل های سازمان حفاظت محیط زیست در سال های اخیر افزون بر ۷۰۰ هزار متر مربع فضای سبز پیرامون ساختمان های اداری، مسکونی، کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی و اردوگاه های دستگاه های حفاری ایجاد کرده است.

    انتهای پیام/*