• طلبه ای جوان و خوش فکر که بعد از تاسیس کانون نخبگان مرزهای تعریف نخبگان را شکست و هر شوشی را که دارای مسئولیت سیاسی ، اداری ، دانشگاهی و یا قهرمانی ورزشی و … بود را به عضویت این کانون درآورد که نفس عمل یک اقدام حسنه و پر مغزی بود که برای اولین بار اتفاق افتاد .

    بماند که این حرکت بعداً ماهیت خود را از دست داد و مسیری نامعلوم را طی کرد و به کام دیگران شیرین شد !

    سید حسن نجات به عنوان یک مبلغ فرهنگی فعالیت های را در کشورهای آفریقایی داشت و بعد از مدتی طولانی فعالیت خارج از شهرستان به عنوان نماینده طلاب شهرستان شوش فعالیت های فرهنگی  و مذهبی خود را ادامه داد.

    این طلبه جوان در دوره های قبل مجلس  یک خیزی به کاندیداتوری داشت که بنا به مقتضیات زمان عرصه را برای دیگران گذاشت .

    سید حسن نجات فعالیت های سیاسی خود را در قالب گعده های کوچک در ابتدای سال استارت زد و بعد از انتشار عکسهای جلسات خود و بعضاً همراهی با یک کاندیدای دیگر خود را به عنوان یک کاندیدا معرفی کرد و مورد رصد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

    کلیپی از این طلبه جوان در چند هفته اخیر نیز با معرفی و جلسات آن با سادات و عکس های یادگاری با بزرگان منتشر شد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت .

    بعضی تحلیل گران بر این باورند که سید حسن نجات این بار مصمم بر ماندن درعرصه انتخابات می باشد و توافقی با کسی نخواهد داشت .

    ولیکن بهترین فضای تبلیغاتی خود را که کانون نخبگان بوده را از دست داده و در صورت حفظ این کانون در مسیر خود بهترین بهره را می توانست ببرد ، عده ای هم توافق ایشان با کاندیدای مطرح را در زمان مقرر عنوان می کنند ، تحلیلی که تاکنون از سوی نجات مورد تایید قرار نگرفته است .

    سید حسن نجات را هم عده ای شخصیت جوان مطرح می کنند و معتقدند که این طلبه جوان باید در مسیر انتخابات قرار بگیرد و از جهت گیری سیاسی خوداری کند ، البته احزاب سیاسی شوش تاکنون توافقی را اعلام نکرده اند .

    عده ای هم از نخبگان اجتماعی شهر نیز سپردن کرسی مجلس را مهم دانسته و معتقدند که باید محوریت لازم برای دفاع از هویت شوش و توسعه در برنامه ایشان وجود داشته باشد که بتوان این مسئولیت مهم را به نحو احسن اجرا کنند و به سوالات و دغدغه های جوانان و نخبگان پاسخ بدهند .

    بعضی ها هم فراتر رفته و براین باورند که مجلس جای لابی گری های کلان سیاسی است و باید کسی این مسئولیت را بپذیرد در مرکز محوریت داشته باشد، چرا که چالش های کنونی شوش ناشی از بی تدبیری ها و بی برنامه گی ها برای جذب اعتبارات و مجوزات کلان کشوری است و طبعاً موفقیتی حاصل نمیشود مگر با ارتباط سازنده با مرکز نشینان .

    حال کل دغدغه های عزیزان و کاربران سیاسی در فضای مجازی محترم بوده و راوی وظیفه خود می داند که در شماره های بعدی به سراغ این طلبه خوش سیما برود و مطالب را به صورت آنلاین از ایشان جویا شود.

    انتهای پیام/*