• نویسنده : غلام بی سواد
  • سید جاسم ساعدی که زاده روستای سیدعباس و بخش شاوور است و همه دوره تحصیلی خود را در شهر شوش گذارنده است طی ۸ سال اخیر زیرکانه و بدون سروصدا حضور مستمری در مراسم و جمعیت های شهرستان شوش داشته و علیرغم این حضورهیچ تنشی را هم ایجاد نکرده و گویا عامداً و عالماً جریان سازی نکرده است،که شاید به همین دلیل باشد که همه مدیران و مسئولان شوش و حتی نماینده فعلی در برخورد با وی احترام را مقدم می دارند.

    همه این وقایع شاید در یک طرف درست باشد اما سئوالات زیادی در عدم حضورموثرساعدی در صحنه اداری و عمرانی شوش طی ۸ سال اخیر وجود دارد که به برخی از آنها اشاره گذرایی میکنیم :

    چرا ساعدی در خصوص راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی که خود برای تصویب آن در مجلس تلاش زیادی داشته هیچ کمکی به نماینده فعلی شوش نکرده است ؟!

    مگا پروژه ای که به ادعای کارشناسان اگر یک فاز آن اجرا و راه اندازی میشد می توانست کمک شایانی به اقتصاد شوش بکند.

    ساعدی که وزارت جهاد کشاورزی محل خدمت او بعد از نمایندگی بود آیا در بخش کشاورزی کمکی به شهر شوش کرده است ؟

    یا حداقل مشورتی در این زمینه برای توسعه کشاورزی  داشته است  ؟

    در دوره ۲۰ ساله ساعدی یکی از چالش های شهرستان ایجاد مراکز درمانی و مراکز آموزش عالی بوده است اما فعالیت شاخصی از ایشان در این زمینه مشاهده نمی شود؟!

    این سئوالات و سئوالات مشابه در ذهن مردم شوش خصوصا جوانان  وجود داردکه ساعدی و اطرافیانش باید پاسخ قانع کننده ای به آنها بدهند که در این ماراتن بتوانند برنامه موفق داشته باشند.

    تحریره راوی رهرو منتظر پاسخ و اعلام نظر این دیپلمات برای  شفاف سازی  اذعان عمومی است .

    انتهای پیام /*