• به گزارش رهرو نیوز؛ نمایش اجتماعی«تراژدی پروانه» نوشته و کار «عباس کرم الهی» ، کاری از گروه نمایش اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش « با دریافت پروانه» ؛  اجرای عمومی می شود .

    محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از دیدن نمایش تراژدی پروانه گفت : این نمایش به راحتی توانست با من ارتباط برقرار کند و این مرهون تلاس های عباس کرم الهی نویسنده و کارگردان این نمایش است که در هر نمایش تعدادی بازیگر را هم از نظر تئوری و آموزش گام به گام بازیگری و هم از نظر عملی با بهکارگیری در نمایش ها خود به تئاتر شهرستان شوش خدمات ارزنده و قابل توجهی را ارائه نموده است .

    عبدالحسین رسته خاک  عضو شورای راهبردی تئاتردر منطقه ی شمال استان خوزستان و یکی از اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض خسته نباشید به کارگردان نمایش تراژدی پروانه خطاب به بازیگران این نمایش گفت : بر خود ببالید که در گروهی فعالیت دارید که مدیر آن  در واقع یکی از بنیانگذاران انجمن نمایش و از طلایه داران این هنر در شهرستان شوش می باشد ؛ عباس کرم الهی کسی است که عاشق تئاتر است و در هر سال حداقل دو نمایش را به اجرای عمومی می رساند پس تا می توانید از تجربیات این پیشکسوت نهایت بهره را ببرید .

     

    خلاصه ای از موضوع نمایش :

    تراژدی پروانه حکایت دختری به نام پروانه است که از طرفی به خاطر فقر و تهیدستی مادر خود را از دست داده و از سویی دیگر چون پدرش نابینا است مجبوراست برای تهیه ی نان خالی به فال فروشی رو آورد ، تا این که مورد توجه یک زن رهگذر قرار می گیرد تا او را به فرزندخواندگی قبول کنند اما …..

    نمایش تراژدی پروانه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۹ آبان ماه ۱۳۸۹برای خانواده های بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش اجرا می شود و از روز جمعه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸  الی دوشنبه ۲۰ آبان ماه به مدت ده/۱۰ در پلاتوی نمایش شهید احمد حیاری  اجرای عمومی می شود . البته سه شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ به خاطر شب شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) این نمایش اجرا نخواهد شد.

    در این نمایش « عباس کرم الهی ـ کوثر غزی ـ اکرم ملائی ـ ستاره عزیزی ـ بهار ملکوتی راد ـ بیتا فلاوند جوزائی و عسل آل کثیر » بازی می کند .« غزل دیورخش ـ سحر ظهیری نژاد ـ عالیه سلوا ، فاطمه دیورخش ، یاس شاپورنژاد و الینا ساجدی» به عنوان همسرا در این نمایش حضور دارند .

     

    معرفی عوامل فنی و اجرایی :

    عباس کرم الهی « سرپرست ـ نویسنده ، کارگردان ـ برنامه ریز و امورتایپ» ـ زهرا دیورخش «سرپرست بانوان» ـ کاظم شوهان«مشاور هنری» ـ مسعود کرم الهی«دستیار کارگردان» ـ فاطمه اسکندری«منشی صحنه» ـ علی طالبی«طراح صحنه» ـ غزل دیورخش«هماهنگ کننده ترسیم کننده ی میزانسن» ـ جنان پورمنصوری«طراح لباس»سحرظهیری نژاد « مدیر صحنه » ـ مهدی کشاورز«طراح نور» سهیل دلفی « نورپرداز » ـ مریم کرد« افکتور» سیده مریم فدایی «خبرنگار و عکاس» و منوچهر کرد و طاهر احمدی «فیلمبردار»

    گروه موسیقی :

    عادل بهرامیان «نوازنده ی کمانچه » ـ محسن دیناروند «نوازنده ی سنتور» ـ رضا فرهمند «نوازنده ی ضرب » و موسی کرد« خواننده»

    انتهای پیام/*