• رهرو نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین که شنبه (۵بهمن) در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه نمایش را باید در میان مردم ببریم،افزود: بوسیله تئاتر باید بتوانیم به سمت تعالی و کمال حرکت کنیم و تفکر را در جامعه رواج دهیم.

    محمد جوروند بر استفاده از داوران بومی در سال های آتی جشنواره تاکید کرد و ادامه داد: اجرای برنامه ها نباید فقط برای رفع تکلیف باشد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فراخوان این دوره از جشنواره چهارم خردادماه ۱۳۹۸ در همایش نمایشنامه خوانی مقاومت رونمایی و منتشر شد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۷۵ اثر در دو بخش صحنه ای و نمایشنامه نویسی از استان های مشخص شده به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال شد.

    نادر سعادتی فرد افزود: ۴۵ اثر متقاضی شرکت در بخش صحنه ای جشنواره بودند که توسط هیئت انتخاب از ۲۲ تا ۲۵ دی ماه مورد بازبینی قرار گرفتند و از این میان ۹ اثر برای حضور در بخش نهایی جشنواره انتخاب شد.

    در ادامه رئیس انجمن نمایش دزفول گفت: با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره پس از ۵ سال مجدداً برگزار می شود.

    سروش مداح با بیان اینکه پیش از آغاز جشنواره،۵ اجرا در مناطق محروم دزفول برگزار می کنیم، افزود: جشن کودکان انقلاب به عنوان افتتاحیه جشنواره یک روز قبل از آغاز آن در دزفول برگزار می شود.

    گفتنی است،دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ با شعار «قصه، بازی و نمایش» در شهرستان دزفول برگزار می شود.

    انتهای پیام/*