پرینت شناسه خبر : 10585 | تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۱ | ارسال توسط :

گام نخست منتخبان مردم شیراز/آمادگی همکاری با تبلیغات اسلامی را داریم


گام نخست منتخبان مردم شیراز/آمادگی همکاری با تبلیغات اسلامی را داریم
  • منتخبان مردم شیراز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نخستین بازدید خود از ادارات، از اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس بازدید کردند و در این دیدار بر مباحثی چون نقش مهم این سازمان در هجمه‌های فرهنگی، حساسیت بر اعتبارات فرهنگی، پیگیری تأمین زیرساخت‌های فرهنگی تأکید کردند.

    به گزارش رهرو نیوز از فارس، منتخب مردم کلان‌شهر شیراز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز، ۷ اسفندماه در گام نخست فعالیت خود از اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس بازدید کردند.

    در این بازدید علیرضا پاک‌فطرت، روح‌الله نجابت، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی با حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

    حجت‌الاسلام مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان فارس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این استان، ضرورت این نشست را بیان دغدغه‌ها و رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی با منتخبین مردم که نقشی تعیین‌کننده در قوه مقننه دارند، دانست.

    وی افزود: تبیین رویکردهای جدید و آشنا کردن منتخبین مردم با سرفصل‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی و نقش تأثیرگذار و مردمی بودن این سازمان و همچنین تبیین نقش و جایگاه همه مجموعه‌های آن از جمله هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی مساجد و … برای منتخبین مردم را از مهم‌ترین ضرورت‌های تشکیل این نشست می‌دانیم.

    مهرابی تأکید کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با وجود داشتن ۱۸ نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی می‌تواند از این ظرفیت ارزشمند برای پیشبرد امور فرهنگی و مذهبی استان در سطح کشور استفاده کرد.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در پایان از منتخبین مردم در کلان شهر شیراز که تبلیغات اسلامی استان را به‌عنوان اولین اداره برای پیشبرد و پیگیری امور انتخاب کردند، تشکر کرد.

    در ادامه این نشست علیرضا پاک‌فطرت، شهردار سابق شیراز و منتخب این دوره از مجلس شورای اسلامی در این شهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ارکان نظام است و انصافاً در یک نبرد نابرابر در مقابل هجمه‌های همه جانبه دشمنان عملکرد خوبی داشته است.

    وی تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید نسبت به اعتبارات فرهنگی سایر دستگاه‌ها حساس باشد و این مسئله را مطالبه‌گری و پیگیری کند.

    جعفر قادری، دیگرمنتخب مردم شیراز نیز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید خدمات آموزشی خود را به‌صورت آنلاین به مبلغین اقصی نقاط استان برساند.

    وی اظهار کرد: یکی از وظایف مجلس و دستگاه‌های اجرایی تأمین زیرساخت‌های فرهنگی نظیر مساجد، خانه‌های عالم و …است که این مسئله را باید پیگیری کرد.

    ابراهیم عزیزی، یکی دیگر از منتخبان مردم هم در این دیدار با تأکید بر اهمیت و نقش مساجد و روحانیت در تمدن‌سازی اسلامی گفت: آمادگی کامل برای بررسی دیدگاه‌ها، طرح‌ها و پیشنهادات کارشناسی سازمان تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی از سوی منتخبین مردم شیراز و استان فارس وجود دارد.

    روح‌الله نجابت، یکی دیگر از منتخبان مردم کلان شهر شیراز هم با تأکید بر پررنگ شدن نقش نظارتی نمایندگان و پرهیز از دخالت در انتصابات استانی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون: نمایشگاه بیست و هشتم محلی برای تسریع و تسهیل جهش تولید است
به همت شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر بزرگترین مجموعه اسکیت یو کشور در دارالمومنین شوشتر افتتاح شد
به منظور ارائه آب با کیفیت بهتر به بیش از ۸ هزار نفر از مردم شعیبیه و دهستان شهید مدرس انجام شد؛ لایروبی مخازن ذخیره آب در روستاهای شعیبیه و دهستان شهید مدرس شوشتر
قدردانی نمایندگان کارگری توسعه نیشکر از دکتر ناصری برای ارتقای تولید و توجه به رفاه کارگران
با تلاش کارکنان آبفای شوشتر و پس از بارندگی‌های اخیر ؛ تاسیسات روستاهای حاشیه دز مجددا در مدار خدمات دهی قرار گرفت
برگزاری آئین تجلیل از مربیان و مدیران دبیرستانهای صدرای ولایت شوشتر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری رهرونیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.