• نویسنده : زهره کریمی
  • محمود بهرامی مدد کار بیمارستان امیرالمومنین در گفتگو با رهرو نیوزاظهار داشت: در شرایطی که خوزستان در شرایط قرمز به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارد و تعداد مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها  افزایش محسوسی داشته است  نقش کادر درمان بسیار اساسی است و فشار زیادی بر بر دوش این تلاشگران است.

    خبرنگار ما در بیمارستان امیرالمومنین اهواز که یکی از مراکز درمان بیماران کرونایی این شهر است با محمود بهرامی مددکار این بیمارستان برخورد کرد که خالصانه به بیماران کرونایی خدمت میکند.

    وی کارشناس ارشد روانشناسی، مجری، نویسنده، تهیه کننده تئاتر و سینما و مددکار درمانی بیمارستان امیرالمومنین است که این روزها برای خدمت به بیماران کرونایی بالای سر آنان رفته و با گفتگو با بیماران به آنها روحیه و انگیزه میدهد.

    محمود بهرامی در این گفتگو از اوج لذت خود در این خدمت صادقانه گفت و افزود به نوبه خودم از ریاست و مدیریت بیمارستان مدیر دفتر پرستاری همه کادر درمان و پشتیبانی دفتر بهبود کیفیت آزمایشگاه و تصویر برداری . تاسیسات و نقلیه و… تشکر میکنم . وی افزود تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به این بیماران میکند و امیدوارم بزودی شاهد رفع این معضل باشیم. و از مردم عزیزم درخواست دارم از تجمع بپرهیزند و مرتب از ماسک استفاده کنند .

     پایگاه خبری رهرو نیوزبرای این هنرمند و مددکار خوب خوزستانی آرزوی موفقیت دارد.

     

    انتهای پیام/.