• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش رهرو نیوز، این نشست در‌ آستانه ۲۳مین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و حول مهمترین محورهای موضوعی فعالیتها و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شکل گرفت.

    ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه خصوصاً در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، آخرین وضعیت فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طرح های در دست اقدام بالادستی میان دستی و صنایع تکمیلی منطقه در آستانه جهش سوم صنعت پتروشیمی کشور و در نهایت اقدامات و فعالیت‌های حوزه کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه از محورهای این نشست خبری بودند.

    در این نشست، سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با تیمی ۵ نفره از مدیران و روسای واحدهای تخصصی خود، در‌ میان خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی سوالات ایشان بود.

    در‌ این مراسم، افزون بر ۲۵ خبرنگار خبرگزاری های رسمی، صدا و سیما، رادیو، روزنامه ها، پایگاهها و وب سایتهای خبری شهرستان بندرماهشهر حضور داشتند.

    سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: ما در رویکردی جدید، در نظر داریم نشستهای رسانه ای را به صورت دوره ای و در طول سال برگزار نماییم.

    محسن ادیبی افزود: این روابط عمومی اعتقاد دارد ارزش اطلاع رسانی، پاسخگویی، شفاف سازی موضوعات خبری و توضیح به افکار عمومی در خصوص سوالات و ابهامات مرتبط با فعالیتهای منطقه، کمتر از اصل فعالیتها نیست.

    وی، خاطر‌نشان کرد: خبرنگاران از اجزای اصلی جریان اطلاع رسانی در جامعه هستند و تلاشهای ایشان، از طریق تبیین حقیقت به استقرار عدالت کمک می‌کند.

    ادیبی تصریح کرد: در‌ آغاز جهش سوم صنعت پتروشیمی، امیدواریم با تکمیل طرحهای توسعه ای، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و رونق بیشتر این صنعت ارزش آفرین در منطقه باشیم و برای نیل به این هدف، نقش رسانه ها بسیار موثر و کارآمد خواهد بود.

     

    انتهای پیام/