• علی قلی پور ریاست کمیته امداد اندیمشک گفت : ۱۰ هزار نفر در شهر اندیمشک از خدمات این کمیته امداد امام در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی اشتغال امام بهره مند شده اند.

    قلی پور ادامه داد : در مسیر خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و رسیدن به خودکفایی خانواده با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان پرداخت و در جهت خودکفایی برای آموزش در کلاس‌های فنی و تخصصی در جهت راه اندازی مشاغل آموزش داده شدند.

    رئیس کمیته امداد امام خوزستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد امام اندیمشک توانمندسازی و خودکفایی مددجویان بوده و در این راستا برای خودکفایی مددجویان طرح‌های اشتغال‌زا متنوع در دستور کار قرار داده شده است.

    وی افزود :در جهت ترغیب دانش آموزان و به منظور دسترسی آسان به امکانات آموزش های مجازی در شرایط کرونایی تعدادی تبلت که به همت کمیته امداد امام خمینی و خیرین شهرستان تامین شده بود، بین دانش آموزان ممتازو نیازمند توزیع شد.

    وی به ارائه خدمات و اقدامات مراکز نیکوکاری در حوزه‌ها از جمله مسکن، درمان، جهیزیه، مساعدت‌های بلاعوض و کمک هزینه تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مراکز اقدام به توزیع ماسک، دستکش و بسته‌های غذایی کردند.

    تامین کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان زیر پوشش یکی از برنامه های کمیته امداد بوده که با هدف اجرای سنت های اسلام و توسعه فرهنگ ازدواج آسان زوج های جوان انجام می شود.

    رئیس کمیته امداد امام اندیمشک گفت: این جهیزیه ها شامل وسایل ضروری و اولیه زندگی بودند که طی یک سال اخیر به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در اندیمشک اهدا شد.

    جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان : فرصت های شغلی در قالب حمایت از طرح های اشتغالزا تحقق می یابند.

    وی با تاکید بر لزوم مهارت آموزی مددجویان گفت: از ظرفیت کارآفرینان باید به نحو مطلوبی در این راستا استفاده شود.

    شیبه گفت:شهرستان اندیمشک پارسال ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد و امسال نیز برای ایجاد دوبرابری فرصت شغلی در اندیمشک برنامه ریزی شده است .

    وی از تلاش انجام شده فرماندار و نماینده مجلس اندیمشک برای اشتغالزایی مددجویان و حمایت مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.

    پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز گفت: توانمند سازی مددجویان نهادهای حمایتی در شهرستان اندیمشک مورد توجه جدی است.

    وی افزود: با حمایت از طرح های مختلف ، برای تحقق فرصت های شغلی مددجویان گام های بسیار خوبی در اندیمشک برداشته شد.

    فرماندار اندیمشک گفت کمیته امداد امام همواره به عنوان یک چتر حمایتی ارزشمند نقش مهمی در حمایت مددجویان ایفا کرده است.

    جهانگیری بیان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه شود ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به منظور افزایش سطح زندگی آنها است.

    وی تصریح کرد: در راستای ایجاد فرصت شغلی، کمیته امداد شهرستان با اعطای تسهیلات اشتغالزا ، زمینه را برای ورود مددجویان به بازار کار فراهم کرده است.

    جهانگیری خدمات شایانی در کمیته امداد شهرستان به منظور رفع مشکلات مددجویان انجام شده است که این تلاش ها با مشارکت مدیران و خیرین پررنگ تر خواهد شد.

    جهانگیری با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات مددجویان با همکاری نماینده مجلس اندیمشک گفت: دیدار و جلسات متعددی با مسئولین کشوری این نهاد با حضور دکتر حسنوند داشته ایم که نتایج ارزنده ای برای حمایت هر چه بهتر از مددجویان به همراه داشته است.

    انتهای پیام /*