• رهرو نیوز- قاسم ساعدی روز شنبه، با بیان اینکه قصد و هدف دشمن با اعمال تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری تنها فشار اقتصادی نیست افزود: استکبار جهانی با فشارهای اقتصادی و عرصه را بر مردم تنگ کردن ، انسجام ملی را هدف قرار داده است که تاکنون با مقاومت و بصیرت مردم در رسیدن به اهداف خبیث خود ناکام بوده است.

    وی با بیان اینکه برای غلبه بر مشکلات هیچ راهی غیر از وحدت و یکپارچگی نداریم گفت: کشور ما با ظرفیت‌های عظیم انسانی و طبیعی ، توان غلبه بر مشکلات را با وجود همه فشارهای ناجوانمردانه دارد و می‌تواند از آن عبور کند.

    نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ما با بصیرت حسینی و تمسک به ارزش های والای اسلامی و ملی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب توانسته در برابر هجمه‌ها و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی مقاومت کند.

    فرمایش‌های رهبر معطم انقلاب برای همه ما حجت است

    ساعدی با ااشاره به فرمایش‌های اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در پرهیز از هتک حرمت دولت گفت: این بیانات نصب العین و حجت برای همه ما و نمایندگان و دیگر مسوولان است.

    عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان سرباز ولایت ، با وحدت و انسجام از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای رفع مشکلات کنونی کشور استفاده خواهیم کرد.

    وی همراهی با دولت و قوه مجریه را برای عبور از مشکلات یک ضرورت خواند و ادامه داد: وظیفه مجلس شورای اسلامی نظارت و قانون گذاری است و در این مسیر نقد هم دارد ولی به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، نقد با بی حرمتی و هتک حرمت متفاوت است.

    نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشور ما یک کشور با نظام دموکراسی و مردم سالاری دینی است و نقد جزو اصول نظام مردم سالاری دینی است افزود:همه ما از نقد دلسوزانه و راهگشا استقبال می‌کنیم ولی حرمت افراد و شخصیت ها باید حفظ شود چون آموزه‌های ما اجازه هتک حرمت افراد را نمی‌دهد.

    ساعدی با اشاره به مشکلات و فشار اقتصادی و معیشتی ناشی از فشارهای خارجی ، تحریم و جنگ اقتصادی گفت: اگر نظارت‌ها بیشتر شود و دست دلالان و مفسدان اقتصادی کوتاه شود فشار اقتصادی بر مردم کمتر می‌شود.

    وی ادامه داد:باید قبول کنیم که همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها نیست ولی مسایل داخلی و سوءمدیریت‌ها نیز موثر بوده‌اند که دولت ، مجلس و قوه قضاییه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا