• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش رهرو نیوز- غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه  در حاشیه بازدید از کارخانه قند و تصفیه شکر در بخش مرکزی اهواز با بیان اینکه این کارخانه از سال ۸۶ تعطیل بوده است، افزود: این کارخانه در تملک بانک های ملت و ملی بوده که پیگیری های مستمر مراحل اداری مزایده این کارخانه انجام شد.

    وی ادامه داد:یکی از سرمایه گذارانی که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه دارد کارخانه را خریده و در حال اورهال و بازسازی کارخانه است.

    استاندار خوزستان گفت: امید است در اردیبهشت ۱۴۰۰ این کارخانه مجدد راه اندازی شود و حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گیرد و در جهت  تولید شکر و  استقلال و امنیت غذایی کشورگام های اساسی صورت گیرد.

    غلامرضا شریعتی افزود: در بازدید امروز که به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از بخش های مختلف این کارخانه صورت گرفت مشکلات  برق، گاز و تسهیلات مورد بررسی قرار گرفت.

    وی درپایان گفت: تلاش بر این است تا مشکلات  این کارخانه رفع شوند تا بعد از ۱۶ سال این سرمایه ملی به حرکت، تولید و اشتغال بر گردد.

    غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان روز پنجشنبه به منظور بررسی و رفع مشکلات مراحل احیا و راه اندازی مجدد قند و تصفیه شکر اهواز به همراه حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی از این کارخانه بازدیدکردند.

    مدیرعامل شرکت قند و تصفیه شکر اهواز در این بازدید از پیگیری و حمایت های استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، بخشدار مرکزی شهرستان اهواز و دیگر مسئولان ذیربط  در جهت راه اندازی مجدد این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

    انتهای پیام/*