• از سوی شرکت نفت و گاز کارون انجام شد؛ اهدای اقلام بهداشتی به بیمارستان سینا شهرستان کارون

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از تهیه و تحویل اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان سینا در منطقه کم برخوردار کوت عبدالله شهرستان کارون توسط این شرکت خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی، مهندس غلامرضا مفیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پشتیبانی از مدافعان سلامت، نیازهای بیمارستان سینا در منطقه کوت عبداله که پذیرنده بیماران کرونایی است، شناسایی، و بخشی از اقلام مصرفی مورد نیاز این مرکز درمانی تامین و تحویل شد.

    وی، با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی فرمانداری کارون و مسئولان بیمارستان سینا صورت گرفته، افزود: این اقلام شامل انواع ماسک، محلول ضدعفونی کننده، ملزومات حفاظت فردی، پشتیبانی وخدماتی، آب معدنی و… می‌باشد.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تاکید بر این مطلب که این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود درخصوص جامعه پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات اهتمام لازم را داشته، اظهار داشت: کمک به مدافعان سلامت به عنوان خط مقدم پیشگیری و مقابله با کرونا و رفع نیازهای مراکز درمانی و همچنین اعزام گروه‌های بسیج جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل و توزیع بسته‌های بهداشتی در روستاهای همجوار تاسیسات و مناطق کم‌برخوردار شهری بخشی از خدمات شرکت کارون در پشتیبانی و مواجه با شیوع کرونا محسوب می‌شود.

    منبع خبر