• بهره برداری از ایستگاه تزریق فشارو تزریق گاز گچساران در اوایل سال ۹۴ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ایستگاه تزریق فشارو تزریق گاز این شرکت، اوایل سال ۹۴ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت گنفت و گاز گچساران ،محمد باورساد در این خصوص اظهار داشت: با افتتاح این طرح که هم اکنون ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ بیش از ۸۰۰ میلیون فوت مکعب به میزان تزریق پذیری این ایستگاه افزوده می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون تزریق گاز مخزن گچساران از طریق خود مخزن تامین می شود یاد آور شد: با احداث ایستگاه تقویت فشار ، شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی میزان تزریق خواهیم بود.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عملکرد موفقیت آمیز این شرکت درزمینه بهینه سازی و افزایش تولید نفت و گاز را در راستای تحقق اهداف دولت محترم و شرکت ملی نفت ایران ترسیم عنوان کرد.

    شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از شرکتهای تابع مناطق نفت خیز جنوب است که مسئولیت تولید صیانتی از ۱۷ میدان نفتی را با استفاده از ۷۵۰ حلقه چاه، ۱۰ واحد بهره برداری، ۵ کارخانه نمکزدایی ، ۱۲ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گازو سه مجتمع بزرگ گاز مایع را بر عهده دارد.

    منبع خبر