• مهندس دهان زاده بر اولویت های نفت و گاز آغاجاری تاکید کرد؛ توجه جدی به سلامت کارکنان، تداوم تولید پایدار و ایمن

    سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر تداوم تولید پایدار، ایمن و سبز با اولویت سلامت کارکنان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری تأکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محسن دهانزاده در جلسه بررسی تنگناهای عملیاتی این شرکت اظهار داشت: با توجه به شیوع فزآینده ویروس کرونا در استان خوزستان، لزوم مراقبت و توجه جدی به سلامت کارکنان و خانواده های محترم آنها بیش از گذشته احساس می شود و ضروری است اقدامات پیشگیرانه و پایشی در اولویت قرار گیرد.

    وی، در این جلسه همچنین با تأکید برکسب آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم جهت برگشت به سقف تولید و لزوم کار تیمی در شرکت افزود: نگرش فرآیندی و همکاری چندجانبه از مهمترین عوامل مؤثر جهت تحقق مطلوب اهداف تولیدی و سازمانی به شمار می آیند و لذا جهت گیری و نگرش مدیران می بایست در راستای مهیاسازی مشارکت بیشتر، ایجاد انگیزه و فرصت افزایش خلاقیت کارکنان باشد.

    مهندس دهانزاده با اشاره بر لزوم برقراری ارتباطات سازمانی مؤثر و کارآمد گفت: مدیران و رؤسایی که به ارتباطات مؤثر درون سازمانی و زیرمجموعه اعتقاد دارند با هنر انگیزه بخشی نفوذ و راهنمایی کارکنان، تسهیل‌گر دستیابی به اهداف سازمانی می شوند و قطعاً موفقیت مجموعه را تضمین می نمایند.

    سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این نشست لزوم توسعه سامانه های جمع آوری داده و ارائه گزارش­های تحلیلی حوزه­های عملکردی را مورد تأکید قرار داد و افزود: اهتمام برای ایجاد تحول با آسیب شناسی وضعیت موجود، برنامه ریزی صحیح در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب آغاز می شود.

    منبع خبر