• مرکز داده در شرکت نفت و گاز مارون احداث شد نخستین مرکز داده (Data Center ) در میان شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و احداث شد.

    مرکز داده در شرکت نفت و گاز مارون احداث شد

    نخستین مرکز داده (Data Center ) در میان شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و احداث شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، این مرکز با توجه به افزایش قابل ملاحظه ضریب نفوذ فناوری های نوین اطلاعاتی در فرآیندهای جاری شرکت و با هدف فراهم آوردن زیر ساخت مناسب بر اساس استانداردهای روز طراحی و احداث گردید.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ایمنی، حفاظت فیزیکی و پایداری سرویس شامل تامین برق پایدار و بدون قطعی غیرمترقبه را از استانداردهای این مرکز برشمرد و گفت: این مرکز علاوه بر جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، احتمال قطعی غیر مترقبه سرویس رایانه ای را به صفر رسانده و سرورهای مرکزی موجود در این محل به‌صورت تمام اتوماتیک از نظر حریق و نفوذپذیری محافظت می شوند.

    مهندس سید عبدا… موسوی افزود: این پروژه هزینه ای ۲ میلیارد ریالی در برداشته و برای اولین بار در سطح شرکتهای بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب اجرا شده است.

    امور اطلاعات و رسانه ها

    روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب

    منبع خبر