• اهواز_رهرو نیوز_جت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز خطاب به سرپرست شهرداری یاداور شد: نباید مردم، مشکلات را به اطلاع شهردار برسانند بلکه شهردار قبل از شهروندان باید به مسائل آگاه باشد و این کار نیازمند برنامه ریزی است.

    علیرضا عالی‌پور سرپرست شهرداری اهواز با آیت الله موسوی فردنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

    حجت الاسلام موسوی فرد در این دیدار گفت: کار بزرگ پاداش بزرگ دارد و یک استان پر زحمت مانند خوزستان هم نیاز به کار بزرگ دارد.

    وی ادامه داد: متاسفانه شهر اهواز رشد چندانی نکرده و زیرساختهایش به شدت آسیب دیده و در حال آسیب است و اگر از ابتدا شهر با ضابطه رشد می کرد این مشکلات پیش نمی آمد.

    نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: من همواره این نکته را به دوستان عرض کرده ام که کسی که مسئولیت شهرداری را به عهده می گیرد نباید پشت میز بنشیند و باید در کف میدان کار و تلاش قرار بگیرد و خود به تمام مشکلات شهر واقف باشد.

    موسوی فرد خاطرنشان کرد: نباید مردم، مشکلات را به اطلاع شهردار برسانند بلکه شهردار قبل از شهروندان به مسائل آگاه باشد و این کار نیازمند برنامه ریزی است.

    امام جمعه اهواز افزود: طرحها و پروژه هایی که در شهر اهواز آغاز شده مربوط به یک نفر نیست و نباید عقب افتاده یا بخوابند و باید تا زمان افتتاح یا بهره برداری پیگیری شده و از نظر مالی نیز تامین شوند.

    وی با اشاره به این مسئله که معضل آبگرفتگی معضلی است که همه به آن وقوف داریم، عنوان کرد: باید تا قبل از بارندگی سال آینده به این مشکل رسیدگی شود و طوری نباشد که نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد.

    حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: تا قبل از روی کار آمدن شورای ششم دوستان در این زمینه کار کردند و ۵۰ نقطه آبگیر نیز شناسایی شد اکنون نیز باید کار ادامه داشته باشد و تقسیم کار شود تا مشکلات هرنقطه بررسی شود، شاید برخی نقاط با تعبیه یک پمپ یا ایجاد یک معبر هم مشکلشان حل شود و یا برخی نقاط دیگر نیاز به شبکه لوله گذاری داشته باشند.

    وی تصریح کرد: وقتی کار، گروهی و با خرد جمعی صورت بگیرد طبیعتا به خوبی پیش می رود و متوقف نمی شود.

    نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: از پشت درهای بسته با شهروندان صحبت نکنید و دیدارهای مردمی داشته باشید و سعی کنیم الگوی رفتاری ما اهل بیت باشند که دائما در معرض دید مردم و در دسترس مردم و در بین مردم بودند.

    موسوی فرد گفت: با عملکرد خود مردم را امیدوار کنید و نگذارید مردم از مسئولان ناامید شوند.

    امام جمعه اهواز در پایان بر توجه و اقامه نماز اول وقت در شهرداری و مناطق آن تاکید کرد و افزود: به نماز اول وقت اهمیت بدهید و کاری کنید که مردم هم در زمان برگزاری نماز به شما بپیوندند و اهمیت این فریضه را درک کنند.

    عالی‌پور گفت: علاوه بر وظیفه دینی خود از باب تجدید عهد با ولایت و ابراز ارادت به نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان ، مشکلات و نارسایی های زیادی درشهرداری داریم ازجمله کمبودهای بودجه و امکانات، مشکلات آبهای سطحی در شهر، مشکل فاضلاب، مناطق محروم و… که از آن مقام عالی درخواست کردیم در این زمینه ما را از رهنمود ها و ارشادات خود بهره‌مند سازند.

    انتهای پیام/*