• نویسنده : الهام خلجی
  • مسئولین شهر سرداران در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

    متن پیام ایشان بدین شرح است:

    «هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست . فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

    وی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای ازبرجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا…الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار و شهید پرور دوران دفاع مقدس شهرسرداران تبریک عرض نمودند و از پروردگار متعال توفیق ادامه راه شهدای عزیز جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسالت می نماییم.»

    درادامه به همین مناسبت مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرسرداران با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ، برادران بسیجی پایگاه امام رضا(ع ) و امام خمینی (ره ) و خواهران بسیجی پایگاه محدثه شهرسرداران برگزارشد.

    علی بهرام نیا شهردار سرداران درخاتمه گفت: امروز صبح عوامل شهرداری و بسیجیان اقدام به تعویض کلیه پرچمها و شست و شوی گلزارشهدا و تهیه گلها جهت برگزاری مراسم غبارروبی نمودند.

    وی افزود: غبارروبی مزارشهدا برای ما تذکری است تا در قلب های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم.

    وی یادآور شد؛ در کنار تک تک شهدا که می نشینید و فاتحه می خوانید احساس کنید در مقدس ترین نقطه دنیا نشسته اید و ما با شما عهدو پیمان می بندیم که برای دفاع از مملکت سنگرهای علم و دانش را خالی نگذاریم و سرباز و مطیع ولایت و عاملان به وصیت شهدا باشیم.

    انتهای پیام/*