• نویسنده : الهام خلجی
  • خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر؛ امیر عباسی مدیر عامل شرکت لاستیک خوزستان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوشترگفت: بزرگترین هدف ما احداث خط تولید تایر است که با راه اندازی این خط تولید حدود یکهزار نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

    وی با بیان اینکه کامل کردن خط تولید و راه اندازی دیگر فازهای تولید از اولویت های مهم می باشد؛ افزود: اگر بتوانیم جذب اعتبارات داشته باشیم امید است تا یکسال و نیم آینده خط تولید تایر راه اندازی شود.

    عباسی  بیان کرد: محصولات این کارخانه به شرکت های خودروساز نظیر تراکتورسازی تبریز، سایپا دیزل و ایران خودرو ارسال می شود.

    وی با اشاره به اینکه شرکت لاستیک خوزستان بزرگترین تولید کننده تیوب در کشور است اذعان داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار تن محصول تیوب و فلاپ در این شرکت تولید شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۴ هزارتن تولید داشته باشیم.

    وی ادامه داد: انواع تیوپ موتوری، دوچرخه ای، سواری و وانتی، فرغونی، کشاورزی ، باری، راهسازی و صنعتی در ۷۰ نوع سایز در این شرکت تولید می شود.

    مدیرعامل شرکت لاستیک خوزستان تصریح کرد: خدا را شاکریم گه پس از ۴ سال تلاش توانستیم اولین محموله صادرات تیوپ به پاکستان را داشته باشیم.

    مدیر عامل شرکت لاستیک خوزستان در خصوص اشتغال نیروها یاد آور شد نیروهای به کار گرفته شده در این کارخانه ۴۳۰ نفر می باشد که به طور مستقیم مشغول به کار هستند و با راه اندازی دیگر خطوط تولید این نیروها افزایش می یابد.

    عباسی با قدردانی از پیگیری های سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستان های شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات و توسعه این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

    وی همچنین به آتش سوزی اخیر که در فضای باز محوطه کارخانه رخ داده بود اشاره کرد و گفت: از مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر ؛ کشت وصنعت ها . سایر مسئولین که ماشین آتش نشانی ارسال کردند تا بتوانیم آتش سوزی بوجود آمده را مهار کنیم تشکر و سپاسگزاری ویژه دارم.

    در پایان این نشست خبرنگاران شهرستان شوشتر به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و مدیر عامل شرکت از بخش های مختلف شرکت بازدید کردند.

      • منبع خبر : به گزارش رهرو نیوز