• نویسنده : الهام خلجی
  • خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، آیین گرامیداشت هفته پژوهش و اختتامیه رویداد فکرینو دانشکده علوم پزشکی شوشتر با حضور میهمان ویژه  دکتر آهنگرپور سرپرست کمیته تحقیقاتی منطقه ۴ آمایشی، برخی اعضاء هیئت رئیسه و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد.

    اعظم هنرمندپور سرپرست معاونت آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی با اشاره به همایش ایده های نوآورانه فکرینو در منطقه ۴ آمایشی با محوریت ویژه فناوری اظهار کرد: زیرساخت هایی را فراهم کرده ایم و سعی داریم به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم یعنی پژوهش محوری و تولید محصول پیش برویم و عناوین طرحهای تحقیقاتی ما باید جامعه محور در راستای رفع نیاز جامعه سلامت و مردم کشور عزیزمان باشد‌.

    وی افزود: در حوزه تحقیقات اولویت ما در حال حاضر ارتقاء کیفیت مقالات است تا تعداد مقالات، و مقاله نباید هدف غایی ما باشد بلکه مقاله وسیله ای است برای رسیدن به تولید و محصول.

    سرپرست معاونت آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی اذعان داشت: در دانشگاه باید تلاش کنیم که خلقِ ثروت از طریق علم و نوآوری صورت بگیرد. زیرا که ارتباط با صنعت یکی از بحث‌هایی است که اگر جدی گرفته شود موجب جهش تولید علمی دانشگاه‌ها خواهد شد.

    در این آیین به ۵ نفراز پژوهشگران برتر و ۵ نفر از برترین های همایش فکرینو و یک نفر برتر برترینهاجوایزی اهدا شد.

    گفتنی است پژوهشگران برتر جزو اعضای هیئت علمی، دانشجویی، پرسنلی و برترین های همایش فکرینو محسوب می شدند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز