• نویسنده : رحمت الله دانا
  • خوزستان استانی در غایت منابع حیاتی ، چه فوران‌هایی که از قلب زمین استخراج می‌شود و چه منابع زیست بومی که از تن انداز این جغرافیای با خیر و برکت بهره‌برداری می‌شود ، اما دردی که تمام ستون برقراری و سلول‌های پیکره‌ی این سرزمین سرخورده و بی روح را در بر گرفته ، حقیقتا عدم شایسته سالاری است ، که می‌بینیم سالیان متمادی رخت غیرتِ خدمت بی منت و صحیح فارغ منافع شخصی و گروهی و تمام عوامل اینچنین ، را از لایه‌های مدیران عدیده شسته و مردم را در مرحله ناامیدی کشانده است .

    بی شک همه‌ی مدیران خرد و کلان این استان باید کم‌کم خودجوش کنار بروند تا اینکه کنار زده بشوند ! لذا موضوعیت کلام این است که اکنون مدیری در قامت یک وزیر ، با کولباری از تجربه ، پاکدستی ، اقلیم شناسی عمرانی و مردمداری قرار است سکان اجرایی حساسترین معاونت استانداری خوزستان را بشکل جهادی و انقلابی مدیریت کند ، و خوزستان این گستره‌ی مقتدر سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی ، فرهنگی و تنوع قومی را دارد که فردی در قامت یک وزیر استاندار آن و دیگری که در کسوت معاون وزیر بوده با عنوان معاونت استاندار مشرف به خدمت مخلصانه به مردمان بزرگوار این استان بشوند .

    دکتر فتوحی از نخبگان علمی و مجریان باسابقه و از رجال سیاسی و عملیاتی در سطح ملیّ می‌باشد که عقبه‌ی اجرایی ایشان در دوره‌ای که معاون وزیر بوده گواه بر شایستگی و خدمات ارزنده و در شان مردم شریف ایران بوده و اکنون حضور ایشان برای خوزستان مغتنم است ، برای مردم و توسعه‌ی عمرانی لایه‌های فرسوده و رخوت‌های عمرانی سطوح مختلف استان خوزستان .

    انتخاب دکتر فتوحی یک پردازش راهبردی انقلابی که نشانگر دقت والا و نگاه استراتژیک و راهبری استاندار محترم جناب دکتر خلیلیان به اوضاع در هم ریخته‌ی استان بلاخص حوزه‌های بلاتکلیف و مسکوت عمرانی و اقتصادی که سالهاست دچار یک نواختی بی حوصله‌ی مدیریتی و خودخوری‌های عمرانی در عدم توسعه زیر ساخت‌های صنعتی در جهت ایجاد یک بستر و سند چشم انداز پالایشگر از تمام رسوبات درآمدزایی و استفاده صحیح و علمی از صنایع و منابع اقتصادی استان می‌باشد .

    ان‌شاالله که خدای بزرگ به ایشان کمک کند تا با استفاده از ظرفیت‌های اجرایی جمعیت نخبگان متخصص دانشگاهی استان این مسئولیت ارزشمند را آنگونه که شایسته‌ی خدمات رسانی دولت انقلابی و مردمی است ، اجرایی کنند .

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز