• نویسنده : محمد ملکی
  • به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، با وجود افرادی در شهرداری اهواز که حتی نسبت به قطع شدن جیره غذا که از کوچکترین نمونه های حیف و میل کردن بیت المال است معترض هستند امروز با داعیه دلسوزی برای شهر، با اعتراض نسبت به عزل و نصب ها در صدد تشویش اذهان عمومی و به دنبال آن اختلال در روند پیشبرد اهداف مدیریت شهری هستند.

     

    تا کی قرار است تعداد اندکی بیت المال را چپاول کنند و برای نگهداشتن میزها و دستیابی به منافع خود به هر حیله ای متوسل شوند؟

    آیا شهردار می بایست برای پیشبرد امور شهری طبق سیاست ها و روش های مدیریتی خود و مشاوران و معاونینش عمل نماید یا به مانند تمام این سال ها که کلانشهر اهواز براساس امیال و خواسته های برخی افراد معلوم الحال به یک ویرانه تبدیل شده است حرکت کند؟

     

    از سوی دیگر رسانه هایی که بی اخلاقی را از حد گذرانده و زمانیکه شهردار در بدو انتصاب خود آنها را دعوت نمود به منظور سیاستگذاری در برخی مسائل فرهنگی هم اندیشی نمایند با تحریف صحبت های ایشان از آب گل آلود ماهی گرفته و با طرح سوالاتی شرم آور سعی داشتند شهردار جدید را به چالش بکشند.

    اما آقای شهردار؛ این بازی ها برای مردم اهواز تکراریست مردم این شهر فهیم تر از آنند که فریب دسیسه های افراد سودجو را بخورند. از شما می خواهیم قاطعانه مقابل این افراد بایستید و این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانید.

    برای ما فرقی ندارد شما از کجا آمده اید و چه افرادی را در جایگاه های مدیریتی منصوب می نمایید آنچه حائز اهمیت می باشد شایسته سالاری و گزینش افراد دلسوز است، کما اینکه تعداد زیادی از مدیران ارشد اصفهان خوزستانی هستند.

    بی شک آنچه برای ما مهم و با ارزش است تفکرات حضرتعالی ست و از شما انتظار داریم همانگونه که در اولین روز حضور خود به فرمایش شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره نمودید و علت به اهواز آمدن خود را اینگونه بیان نمودید *”به اهواز آمده ام، چون خوزستان حرم است و ما باید از این حرم دفاع کنیم”.*

    اکنون از شما می خواهیم با همت بیشتری از حق این مردم مظلوم و رنج دیده دفاع کنید تا بیش از این حقوق این مردم قربانی امیال و خواسته های رانت خواران و سهم خواهان نگردد.

    نویسنده: محمد ملکی