• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • ۱۸ دستگاه موتور سیکلت درطرح کنترل ، ایست و بازرسی ها در شوشتر توقیف شد.

    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، سرهنگ روح الله بیگدلی  فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در تشریح جزئیات این خبرگفت : تورهای کنترلی و ایست و بازرسی های قوی در میادین اصلی شهر ، محلات آلوده و در محورهای مواصلاتی شهرشوشتر با جدیت اجرایی گردید.

    سرهنگ بیگدلی افزود: این طرح با حضور تیم های گشتی پلیس عملیاتی شد ، که با انجام اقدامات فنی، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدرک و گواهینامه و دو دستگاه خودرو که حرکات نمایشی و ایذایی داشتند ، متوقف و روانه پارکینگ شدند و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

    فرمانده انتطامی شوشتر بیان کرد: سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه  یک دستگاه گوشی موبایل که از شهروندان عزیز سرقت شده بود الحمدالله با هوشیاری عوامل پلیس در این ایست و بازرسی ها کشف گردید.

    سرهنگ بیگدلی اظهار داشت: با مالباختگان تماس حاصل شد که فردا انشاالله سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی  و یک دستگاه گوشی موبایل که سرقت شده بود  به آنها معاودت خواهد شد.

    سرهنگ بیگدلی گفت: مأموران پلیس در راستای ایجاد امنیت اجتماعی از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند کرد و به طور قاطع با بر هم زنندگان نظم و آرامش عمومی برخورد می‌ کنند.

     

     

     

     

     

     

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز