• نویسنده : الهام خلجی
  • رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جمع صمیمی برخی از اهالی مناطق متأثر از زلزله در اندیکا از صدور مجوز جهت راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در ورودی اندیکا و تلاش برای گسترش سطح کمک های حمایتی با بهره گیری از ظرفیت خیرین خبر داد.

    به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛دکتر پیرحسین کولیوند در بازدید از مناطق متأثر از زلزله اندیکا اندیکا در جمع برخی از اعالی روستاهای درگیر، از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و کمک های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار گرفت .

    رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جمع صمیمی اهالی روستای متأثر از زلزله،عنوان کرد:به لطف خداوند خدمت‌رسانی خوبی انجام شده و مردم ابراز رضایت‌مندی داشتند اما درخواست‌های بحقی نیز داشتند که در بخش‌های مربوط به این جمعیت پیگیری و تلاش می‌شود با دعوت از خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها و مباحث درمانی و آموزشی کمک کرد.

    او در ادامه، گفت: مردم این منطقه، مظلوم و بسیار قانع هستند و حضور مسئولان در کنار آنها موجب شده مردم حس کنند، مسئولان در کنارشان هستند که این موضوع وظیفه ما را دو چندان می‌کند و تا حد امکان باید شرایط آرام و زندگی در رفاه را برای مردم فراهم کنیم.

    رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اعلام موافقت صدور مجوز راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در آن منطقه ،عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد خانه‌های هلال حضور خود را پر رنگ‌تر کنیم تا خدمات گسترده‌تر و بهتری به مردم ارائه شود.با این اقدام در زمینه افزایش آموزش و مهارت مردم نیز تلاش خواهیم کرد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز