• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر گفت: بسیاری از عوامل کشتار غیر مجاز دام در شوشتر دارای پرونده قضائی هستند.

    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، مرتضی قریشی اظهار کرد: کشتار جاده‌ای در سال‌های اخیر به ویژه همزمان با حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان شوشتر چهره‌ای نامناسب ایجاد کرده است.

    رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر با تاکید بر اینکه بسیاری از عوامل کشتار غیر مجاز دام در شوشتر دارای پرونده قضائی و شناسایی هستند، ادامه داد: در این راستا چندین نفر از عوامل کشتار غیرمجاز دام در سطح این شهرستان شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی نیز وسایل این متخلفان توقیف و به مراجع قضائی معرفی شد.

    وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰ مورد کشتار غیر مجاز شناسایی و برخورد لازم انجام شده است، افزود: این افراد تهدید کننده بهداشت و سلامت جامعه هستند.

    قریشی با اشاره به افزایش کشتارهای بین جاده‌ای بیان کرد: این افراد خاطی بدون توجه به مخاطرات بهداشتی کشتار غیرمجاز را انجام می‌دهند.

    وی گفت: از مردم و مسافرانی که به شهرستان شوشتر ورود پیدا می‌کنند، درخواست می‌شود که برای تهیه گوشت از مراکز مجاز که تحت نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی هستند خرید کنند و سلامت خود و خانواده خود را با خرید کشتارهای بین جاده‌ای به خطر نیندازند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز