• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت :با توجه به شکایت های متعددی که نماینده ها و سرپرستان روزنامه‌های سراسری در استان خوزستان داشتند متاسفانه رویه ای پیش آمده که ما به جد ورود خواهیم کرد.

    افشار پرویزی بابادی گفت : از زمانی که طبق تصمیم بالا دستی مقرر شد شماره حساب برای پرداخت مطالبات به حساب مدیرمسئول روزنامه سراسری واریز شود متاسفانه گاها شاهد هستیم که سرپرستان خوزستانی با عدم تسویه مواجه شده و در صورت طلب مطالبات، مدیر مسئول آن رسانه با لغو سرپرستی نفر جدیدی را معرفی می‌کند.

    وی افزود: اینکه برخی از مدیر مسئولان روزنامه های سراسری حق نماینده ها و سرپرستان استانی را نمی دهند به هیچ وجه قابل قبول نبوده و نیست ؛در این زمینه نامه‌نگاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان داشته ایم و تا حصول نتیجه پی گیر خواهیم بود.

    بابادی تصریح کرد: مدیران مسئول رسانه های سراسری حق و حقوق و مطالبات نماینده پیشین را پرداخت کنند و تا این اقدام انجام نشده لطفا به هیچ وجه به سمت جایگزین کردن نروند که این سیکل معیوب ادامه پیدا نکند و این موضوع منوط به رضایت سرپرست قبلی باشد.

    مدیر خانه مطبوعات خوزستان خطاب به مدیر مسئولان رسانه های سراسری از ایشان خواست: با خوش حسابی در خوزستان رفتار کرده که این پیش شرط فعالیت در استان است.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز