• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • امام جمعه شهر شهید شرافت نسبت به تصادفات مکرر اخیر در اتوبان شرافت که منجر به فوت و زخمی شدن دهها نفر از جوانان شهر شرافت و داغدار شدن مردم شهر شهید شرافت شده است  تذکر داد.

    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، حجت الاسلام سید مرتضی مرعشی بیان کرد : تا کی باید با غفلت و سهل انگاری برخی مسئولین، اتوبان غیر ایمن و پر نقص شرافت خانواده های ما را داغدار کند؟
    جوانانی که ما بایستی برای مراسم ازدواجشان دعوت میشدیم الان باید برای مراسم عزا وخاکسپاری شرکت کنیم.

    وی اظهار کرد: بله که ناراحتم،از اشک‌های خانواده‌های داغدار و دل شکسته، از پرپر شدن جوانان رعنای شهرم ناراحتم، که در روزهای آغازین سال جدید چندین جوان نازنین سینه قبرستان و در بیمارستان خوابیدن و متاسفانه همه درگیر مراسمات عزا و شیون و سیاه پوشی هستیم .

    وی تصریح کرد: با قاطعیت و جدیت عرض می کنم ، اتوبان غیر استانداردی که برای شهر شرافت قتلگاه شده، برای مردم ما خیری ندارد، اگر ظرف یک ماه رفع نقص از اتوبان نشود ، در تکمیل روشنایی، سرعت گیر و دور برگردانهای رفت و برگشت ، بنده شخصا با دعوت مردم ولایت مدار و عشایر غیور بختیاری که در صحنه های ملی و مذهبی حماسه های بزرگی آفریدند، برای حل این مشکل حماسه ای بیاد ماندنی دیگری خلق خواهیم کرد ،

    وی گفت: البته امیدوارم با پیگیری نماینده انقلابی و فرماندار جهادی شهرستان که قبل از ظهر با ایشان صحبت کردم، این مشکل و ناراحتی جدی مردم باقید فوریت در دستور کار قرار گیرد و انشالله قبل از یک ماه حل شود.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز