• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یکی از مهمانان نوروزی از استان اصفهان به خاموشی و بی توجهی به گلزار شهدای شهرستان شوشتر انتقاد داشت و این فیلم توسط دلسوزان شهرستان منتشر شد شب گذشته این مکان مقدس توسط شهرداری شوشتر از روشنایی برخوردار گشت.

    کجبافی معاون فرماندار شوشتر در این باره اظهار داشت: بعد از انتشار فیلمی در فضای مجازی طی جلسه فوری با حضور سردار گیلانی نماینده مردم در مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر تصمیم بر این گرفته شد که هرچه سریعتر روشنایی این مکان مقدس توسط شهرداری شوشتر صورت پذیرد.همچنین امر نظافت این مکان نیز توسط سازمان آتش نشانی به نحو احسن انجام گرفت که لازم است از عزیزان تقدیر نماییم.

    کجبافی در ادامه گفت :در سال‌های گذشته نیز این موضوع مکرراً به مسئولین گوش زد می شد اما متاسفانه اقدامی صورت ندادند تا اینکه امسال به نتیجه مطلوب رسیدیم.

    عمانی شهردار شوشتر نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه روشنایی گلزار شهدا از وظایف ذاتی شهرداری نیست اما به خاطر احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین احترام به مردم شریف شوشتر این امر در اولویت کاری قرار گرفت.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز