• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، آقای محمد آقاجری روز سه شنبه (۲۱ تیرماه ۱۴۰۱) در نشست تولید دانش بنیان و صنعت حفاری در اهواز افزود: در این زمینه در سال های گذشته قوانین خوبی تصویب شده بود و در سال جاری با نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری ، تک تک کارگزاران نظام مکلف شدند این موضوع مهم را اجرایی کنند و شرکت های دانش بنیان را مورد حمایت قرار داده و تسهیلات لازم برای فعالیت این شرکت ها فراهم آورند.

    وی با بیان اینکه نگاه ما حمایت از یک فرد و یک شرکت نیست بلکه حمایت از مجموعه هایی است که امنیت اقتصادی کشور را تامین می کنند، اظهار کرد: در این نشست هم اندیشی می بایست چالش ها، موانع بررسی و آسیب شناسی شود و از شرکت های دانش بنیان حمایت لازم به عمل آید.

    آقاجری با اشاره به ویژگی های استان خوزستان در حوزه های صنعت، کشاورزی، نفت، پتروشیمی و … ، گفت: با توجه به تنوع منابع در استان انتظار می رود زمینه رشد و توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان در استان مهیا گردد.

    رئیس بازرسی کل استان خوزستان افزود: در این زمینه تیم کارشناسی ویژه ای برای حوزه نفت در این اداره کل تشکیل شده که می تواند مشورت بدهد و کمک کند و شرایط این امر را تسهیل نماید.

    وی با تشکر از شرکت ملی حفاری ایران در خصوص برگزاری این نشست، اظهار کرد: از همه دستگاه هایی که در زمینه دانش بنیان فعال هستند، حمایت به عمل می آید و انتظار داریم سازمان ها نمایندگان خود را در رابطه با شرکت های دانش بنیان هم به ما و هم به این شرکت ها معرفی نمایند.