• به گزارش پایگاه رهرونیوز، محمد آقاجری امروز یکم تیرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: آغاز تیرماه مصادف با هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفای ایشان است و از این رو یاد و نام شهدای انقلاب و شهدای راه عدالت را گرامی می داریم.

    وی افزود: در این راستا در جهت تجدید عهد و پیمان با شهدایی که والاترین سرمایه خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند همه همکاران حوزه قوه قضاییه به گلزار شهدا آمده اند تا با شهدا تجدید میثاق کنند و از روح بلند شهدا برای تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت یاری بجویند.

    بازرس کل ویژه استان خوزستان گفت: سازمان بازرسی در راستای ارتقا سلامت اداری تلاش و کوشش خواهد کرد تا بتوانیم زمینه را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کنیم. امیدواریم در برنامه هایی که برای هفته قوه قضاییه تدارک دیده شده بتوانیم در خدمت مردم باشیم و خدمات را به خوبی ارائه دهیم.

    وی با اشاره به برنامه های هفته قوه قضاییه عنوان کرد: علاوه بر دیدارهای مردمی مکرری که در بازرسی کل استان و نماز جمعه مرکز استان و برخی شهرستان ها تدارک دیده شده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استفاده از فرمایشات و توصیه های ایشان از دیگر برنامه های مورد نظر است.

    بازرس کل ویژه استان خوزستان ادامه داد: بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیگیری و تسهیل امور تولید که در طول سال نیز مد نظر است یکی دیگر از برنامه های مورد نظر برای هفته قوه قضاییه است. در این زمینه جلساتی با حوزه شرکت های دانش بنیان و صنایع خواهیم داشت.

    آقاجری گفت: در خصوص بحث پروژه های نیمه تمام و یا تعطیل، تاکید است که به صورت جزیی به موضوع نگاه نشود و با دعوت از دستگاه های مختلف مساله را حل و فصل کنیم تا خدمت رسانی به مردم با اجرا و تکمیل این پروژه های نیمه تمام تسریع شود.