• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، نشست فرمانداران استان خوزستان امروز دوشنبه ٢۴ مردادماه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد.

    استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی را برای ازدواج جوانان در نظر گرفته است؛ بیان داشت: فرمانداران در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند؛ توجه به موضوع اشتغال و مسکن منجر به فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

    خلیلیان عنوان داشت: فرمانداران حل مشکل واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال را در دستور کار خود قرار دهند.

    وی با تأکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در استان افزود: بحث دانش بنیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ واحدهای تولیدی باید به سمت استفاده از دانش بنیان شدن پیش بروند.

    استاندار خوزستان ادامه داد: تسهیلاتی که برای اشتغال خرد در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرند فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

    استاندار خوزستان با بیان اینکه مسکن در اولویت کاری فرمانداران باشد، تصریح کرد: موضوع مسکن می‌تواند موتور محرکه اقتصاد باشد.

    خلیلیان اظهار داشت: کارگروه اشتغال با الویت رسیدگی به مشکلات جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.

    وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان داشت: در هفته دولت فعالیت‌های دولت سیزدهم به اطلاع مردم برسد.

    استاندار خوزستان تصریح کرد: نقاط قوت استان زرخیز خوزستان و فعالیت‌های مثبتی که صورت می‌گیرد انعکاس داده شود تا بتوانیم استان را به جایگاهی بیشتر از گذشته برسانیم و اجازه ندهیم تا تبلیغات منفی علیه خوزستان صورت گیرد.

    خلیلیان با بیان اینکه فرمانداران اجازه انفعال در دستگاه‌ها را ندهند؛ ابراز داشت: در زمینه تحرک بخشی و پویایی ادارات کار شود.

    وی در پایان گفت: ایجاد اشتغال، مسکن، فعالیت دستگاه‌ها و صنعت در شهرستان‌ها ‌‌شاخص ارزیابی فرمانداران است.

    منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان