• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این دیدار با بیان اینکه پیک بار استان تا کنون ۴ هزار و ۷۰۰ مگاوات بوده، گفت: ۶ درصد رشد بار نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

    دکتر علی خدری افزود: خوشبختانه علیرغم رشد ۶ درصدی و به جهت همکاری صنایع، کشاورزان و همراهی خوب مشترکان خانگی در رعایت الگوی مصرف، هیچگونه محدودیت و خاموشی در بخش خانگی نداشتیم، ضمن اینکه به ۳۰۰ مگاوات مدیریت بار نیز رسیدیم.

    خدری به وقوع طوفان های پی در پی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در اکثر شهرهای خوزستان طی دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت: پس از وقوع پدیده مونسون، شبکه برق دچار آسیب و خسارت شد که توانستیم با بسیج امکانات در کوتاهترین زمان ممکن، بحران ها را کنترل کنیم و شبکه را به حالت عادی برگردانیم.
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان خواستار همراهی بیش از پیش مشترکان در رعایت الگوی مصرف شد.

    مدیرعامل سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این بازدید و مشاهده مصرف برق مشترکین، از همراهی مشترکان بخش خانگی در رعایت الگوی مصرف تقدیر کرد و گفت: متاسفانه ادارات همکاری ضعیفی داشتند که البته فرهنگسازی و اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص می تواند موثر باشد.

    دکتر مسلم رحیمی اضافه کرد: مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان، به صورت جهادی وشبانه روزی در حال تلاش است تا برق به تمامی مشترکان برسد اما زحماتشان دیده نمی شود، این تلاش ها جای تقدیر دارد و باید منعکس شود.