• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سرهنگ عادل ساری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در جلسه پشتیبانی که‌ در پی بازدید و سرکشی از مرز و مواکب مستقر در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد؛ اظهار داشت: سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان تمام قد در کنار مردم و مواکب خواهد بود و در خصوص جابجایی و ایاب و ذهاب زائرین اباعبدالله الحسین (ع) با تمام ناوگان اتوبوسهای جوان سیر و یا هر کمک دیگری که درخواست شود با تمام توان از مواکب مستقر در مرزشلمچه حمایت خواهد کرد.

    وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه تا پایان اربعین حسینی در کنار مردم و مواکب خواهد ماند تا به امید خدا پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ به صحت سلامتی برگزار شود.

    معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۵ میلیون نفر زائر از کلیه مرزهای کشور به خاک عراق برای زیارت اربعین تردد کنند و بیش از ۲ میلیون نفر از این زائران از مرز شلمچه به سوی عتبات عالیات رهسپار شوند.

    سرهنگ ساری در پایان گفت: کار اسکان و پذیرایی در ۴ نوبت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده، توزیع آب معدنی سرد ،چای و قهوه و خدمات رسانی بهداشتی و درمانی این عزیزان توسط ۴۰۰ موکب ثبت شده مستقر در شلمچه انجام خواهد شد.