• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • فرماندار شوشتر در پیامی، روز خبرنگار را گرامی داشت.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، متن پیام دکتر دهدشتی به شرح زیر است؛

    بسم الله الرحمن الرحیم

    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

    روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت از ایثار جان نیز دریغ نمی‌کنند. در عصر حاضر که دشمنان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری غیر واقعی به نبردی سخت با حقیقت برخواسته‌اند، نقش اصحاب رسانه در ایستادگی در برابر امواج دروغ و فریب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این عزیزان با انتشار اقدامات صورت گرفته از سوی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدماتی که به مردم شریف داده می‌شود، در واقع به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فریضه جهاد تبیین عمل می‌کنند.

    خبرنگاری، حرفه ای برگرفته از عشق، اخلاص تعهد و خطر پذیری است. روزنامه نگاران و خبرنگاران این صاحبان قلم و اندیشه که برای ثبت لحظات تقابل حق و باطل از ایثار جان خود نیز دریغ نمی‌ورزند الگوهای مجسمی همچون شهید والامقام محمود صارمی دارند.

    امسال، روز خبرنگار با عاشورای حسینی(ع)، این عظیم‌ترین و توحیدی ترین نهضت روشنگری عالَم تلاقی کرده است و بیشتر از سال‌های گذشته، شور و شعور و حرارتِ شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه‌ مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می‌شود.

    اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار امیدوارم عزیزان فعال در این عرصه، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی از آموزه‌های دینی و بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر اطلاع رسانیِ متعهدانه و خدمتِ صادقانه به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلامت و سربلند باشند.

    حجت‌اله دهدشتی

    فرماندار شهرستان شوشتر

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز