• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی مشکلات اهالی فرهنگ و هنر به شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا سفر می کند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین شب سفر خود (چهارشنبه ۱۲ مرداد) با حضور در هیأت عزاداری جوانان مکتب الزهرا اهواز به ایراد سخن می پردازد و در ادامه با حضرت آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری دیدار می کند.

    در روز دوم سفر (پنج شنبه ۱۳ مرداد)، محمد مهدی اسماعیلی با حضرت آیت الله موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و در ادامه با حضور در شهرستان مسجدسلیمان،به شهدای گنام این شهرستان ادای احترام می کند.

    بازدید از پروژه ی خانه ی هنر مسجدسلیمان،بازدید از ساختمان قدیمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز شهر و کتابخانه ارشاد این شهرستان و همچنین بازدید از فرهنگسرای هفتکل و سالن امفی تئاتر این شهرستان از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان است.

    بازدید دو معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستان های لالی و اندیکا و جمع بندی نهایی جلسات در شهرستان هفتکل با حضور امامان جمعه،فرمانداران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار شهرستان از دیگر برنامه های سفر محمد مهدی اسماعیلی است.

    منبع:روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان