• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • عابدی پور رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر‌ در رابطه با شرایط مدرسه کانکسی شهرک اندیشه توضیحاتی ارائه داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مصطفی عابدی پور در این باره اظهار داشت : این مدرسه از اواسط دهه ۸۰ کد تخریب خورده و گزارش ریزش بر روی دانش آموزان در مقاطع مختلف به آموزش و پرورش رسیده بود.

    وی گفت: با توجه به شرایط خوب مالی کشور در دهه هشتاد و برآورده تقریبا ۷۰۰ میلیون تومان، متاسفانه تخریب و ساخت این مدرسه جدید دو طبقه صورت نگرفت.

    رییس اداره آموزش و پرورش شوشتر افزود : از زمان حضور بنده در چند ماه اخیر رایزنی زیادی داشتیم تا کار تخریب مدرسه قدیمی و واگذاری به خیر برای شروع کار مدرسه جدید آغاز شود . در این زمینه دو راهکار از قبل مطرح بود ؛ اول احداث مدرسه جدید در نقطه ای دیگر در شهرک اندیشه و دوم تخریب و احداث مدرسه جدید در همین نقطه.

    وی بیان داشت: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های فراوان هیچ زمینی در شهرک اندیشه برای ساخت مدرسه جدید موجود نیست که خیر برای این کار اقدام نماید، به همین منظور کار ساخت مدرسه در مکان فعلی آغاز شد و هم اکنون در حال احداث سقف دوم می باشد و خیر محترم تاکنون بیست میلیارد ریال هزینه کرده است و ناچارا دانش آموزان بطور موقت تا ساخت مدرسه جدید در کانکس به تحصیل خواهند پرداخت .

    وی گفت: اگر بخواهیم دانش آموزان در کانکس نباشند باید به شهرک علم الهدی بروند که ظرفیت مدارس این شهرک نیز تکمیل است .

    عابدی پور درباره شرایط بد این کانکس ها که در فیلم ارسالی از سوی شهروندان به نمایش درآمده گفت: این کانکس ها توسط آموزش و پرورش و با همکاری سپاه ناحیه شوشتر در محل حوزه بسیج روستایی شهرک اندیشه قرار گرفته اند و هم اکنون با همکاری گروه های جهادی و اعضای شورای روستا و دهیاری اندیشه ،رنگ آمیزی و تجهیز شان در حال اجرا می باشد.

    وی در پایان گفت :از دهیاری و اعضای شورای روستای اندیشه که در این مدت تلاش زیادی داشتند و زمین محل بسیج و دفتر مدیریت را آماده سازی کردند ،همچنین ناحیه مقاومت بسیج که در واگذاری زمین همکاری ویژه داشتند تقدیر و تشکر می کنم و ان شاالله به محض پایان یافتن کار خیر، ادامه ساخت این مدرسه به سازمان نوسازی مدارس واگذار خواهد شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز