• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • با قول و توافق مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی به گیلانی طلب کلزاکاران تا هفته آینده پرداخت میشود.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سهراب گیلانی اظهار کرد : از مرداد ماه امسال با توجه به اینکه مابه التفاوت قیمت جدیدی برای محصول کلزا در وزراتخانه جهاد کشاورزی و شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی اعلام شد ؛ در خصوص پرداخت و قیمت جدید کلزاکاران شهرستان شوشتر پیگیری ها و مذاکرات مستقیمی با وزیر جهاد کشاورزی ، جلسه با معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس و نامه به وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت .

    وی افزود : امسال محصول کلزا در چند شهر استان خوزستان به شرکت مارگارین از زیر مجموعه های بانک ملی فروخته شد که در این شرکت به دلیل تغییرات مدیریتی پرداخت طلب و مابه التفاوت کلزاکاران به تعویق افتاد ، که مشکل مدیریت آن شرکت اکنون حل شده است .

    گیلانی با اشاره به اینکه امروز نیز مذاکره مستقیم با مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی انجام شد ، افزود : موضوع پرداخت طلب و مابه التفاوت پول کلزاکاران مطرح و معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی رسما به نماینده مردم قول داد که در هفته آینده مطالبات کلزا کاران در شوشتر و چند شهر دیگر استان خوزستان پرداخت می شود .

    نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد : بنده به عنوان نماینده مردم بصورت جدی در این خصوص پیگیر هستم و ان شاالله ما به التفاوت کلزا کاران پرداخت خواهد شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز