• دبیر جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعاتی «شهدِ رسانه» خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از دبیرخانه شکرستان، هادی خوش سیما افزود: با پایان داوری ۱۵۰ اثر رسیده در بخش‌های مختلف از سوی هیئت داوران، فردا چهارشنبه (۲۵ آبان ماه) مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار می‌شود و از برگزیدگان هر بخش تقدیر خواهد شد.

    وی استقبال رسانه‌های استانی از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و این استقبال را پشتوانه‌ای برای صنعت نیشکر در انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های نخبگان دانست.

    به گفته خوش سیما، داوری دومین جشنواره شهد رسانه منطبق بر اصول حرفه‌ای بوده و انتخاب تعدادی از آثار با مشی غیرجانبدارانه حاکی از چنین نگاهی از سوی داوران، فارغ از برگزاری آن از سوی صنعت نیشکر است.

    دبیر جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه افزود: فریدون صدیقی، جلال خوش‌چهره و رضا غبیشاوی اساتید و روزنامه‌نگارانی هستند که آثار مطبوعاتی منتخب دومین جشنواره ملی شکرستان را داوری کردند.

    خوش سیما در پایان گفت: جا دارد سایر شرکت‌ها و ارگان‌های صنعتی نگاهی حرفه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند و با برگزاری جشنواره‌های تخصصی در مسیر تعالی و توسعه رسانه‌ها گام بردارند.

    آشنایی با ظرفیت‌های صنعت نیشکر، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از اهداف دومین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه است.