• مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:همه ما باید دین خود را به ورزشکاران نابینا و کم بینای استان ادا کنیم و نگذاریم در خانه بمانند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل ازپایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،حمید بنی تمیم روز پنجشنبه ۵ آبان ماه در مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: سالها رشته گلبال خوزستان سرآمد کشور بود لذا امیدوارم این گونه رشته ها دوباره فعال و از ظرفیت های سایر شهرستان ها بیشتر استفاده شود.وی ضمن تبریک به آقای انصاری بابت زحمات چهار سال گذشته در این هیات افزود: کمک‌ می کنیم تا آدم های توانمند در راس ادارات و هیات های شهرستانی قرار بگیرند چراکه ما باید دین خود را به ورزشکاران نابینا و کم بینای استان ادا کرده و نگذاریم در خانه بمانند.

    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: می توان از سازمان بهزیستی و شهرداری اهواز برای ایاب و ذهاب ورزشکاران این هیات کمک بگیریم همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان هم اعتباری در حد توان به این موضوع اختصاص خواهد داد.

    وی افزود: ما باید شرایط ورزش کردن را در مجموعه هایی که امکان تمرین وجود دارد برای ورزشکاران نابینا و کم بینا فراهم کنیم؛ در حال حاضر یک سالن در اختیار هیات است و کار بازسازی چمن مجموعه شهید قربانی (۱۶ هکتاری) امسال انجام می شود.

    بنی تمیم با اشاره به اینکه تلاش می کنیم معضلات این رشته برطرف شوند، گفت: با توجه به اینکه فعالیت های ۲ رشته جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان نزدیک به هم بوده می توان از امکانات مجموعه کوی طلاب اهواز از جمله استخر، خوابگاه، سالن و چمن مصنوعی آن استفاده کرد.

    وی افزود: خوشبختانه نگاه آقای جواد حردانی رییس هیات جانبازان و معلولان استان برای خدمت به این قشر است که یک اتفاق مثبت برای رشته نابینایان و کم بینایان به شمار می‌رود.

    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به هدفگذاری انجام شده برای هیات های استان تاکید می کنم که تمامی هیات ها مکلف به انجام این اهداف و برنامه ها در بخش های مختلف باشند.

    وی خطاب به آقای انصاری رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان بیان کرد:حتما باید کمیته های هیات فعال و از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

    بنی تمیم گفت: آقای انصاری در بین ورزشکاران هیات چهره خوشنامی بوده و همواره پای کار است، امیدوارم در ادامه راه با استفاده از تمامی ظرفیت ها عملکرد بهتری داشته باشد.