• مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای خانگی در شرکت با توجه به تنوع اجناس و شرایط خرید، فرصت مناسبی برای کارکنان و خانواده های آنان به ویژه زوج های جوان است.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در آیین افتتاح این نمایشگاه که با همکاری شرکت تعاونی بین المللی اسپاد کنگان و یک شرکت تولید کننده کالای خانگی دائر شده است، با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، افزود؛ هر آنچه که در جهت رضایت خاطر و رفاه کارکنان این سازمان که در ردیف زحمتکش ترین و پرتلاش ترین کارکنان صنعت نفت هستند، صورت پذیرد مورد حمایت مدیریت ارشد شرکت می باشد.

    وی اظهار کرد: براساس گزارش برگزارکنندگان نمایشگاه ، به نحوی پی جویی و هماهنگی به عمل آمده که کالاهای ارائه شده بدون واسطه از سوی شرکت های تولید کننده تامین و از طریق تسهیلات بانکی با بهره اندک به صورت اقساط در اختیار همکاران قرا می گیرد‌.

    گلپایگانی در این آیین که شماری از مدیران شرکت و مسئولان تعاونی اسپاد کنگان و نمایندگان شرکت تولیدی حضور داشتند، به اقدامات صورت گرفته در راستای رضایتمندی کارکنان اشاره و گفت: خدمات رفاهی و فرهنگی و ایجاد فضاهای ورزشی از مواردی است که به منظور رضایتمندی و تقویت انگیزش همکاران و خانواده های بزرگوار آنان برنامه ریزی و دنبال می شود و از اولویت های شرکت می باشد.

    نمایشگاه عرضه کالاهای خانگی در ساختمان مرکزی شرکت برگزار و به مدت شش ماه پذیرای بازدیدکارکنان و خانواده های ارجمند آنان خواهد بود.