• یکی از ورزشکاران نیشکری معتقد است که حضور ورزشکاری از بدنه صنعت نیشکر در میادین ورزشی شناخت مردم را از این صنعت بیشتر خواهد کرد.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، امید سعدی که تجربه‌ای چهار ساله در قضاوت‌های لیگ برتر فوتسال کشور دارد و در نیشکر دهخدا مشغول به کار است، با بیان این مطلب گفت که ورزشکاران نیشکری می‌توانند در ایجاد یک بِرند معتبر از شرکت توسعه نیشکر تاثیرگذار باشند.

    وی توسعه ورزش را در بین کارکنان صنعت نیشکر پراهمیت خواند و افزود: تقویت روحیه ورزشی و ایجاد نشاط در بین کارکنان از دیگر آثار فعالیت ورزشکاران نیشکری در سطح استانی و کشوری است.

    امید سعدی قرار است برای چهارمین بار در لیگ برتر فوتسال سوت بزند و روز چهارشنبه بازی تیم‌های سفیر گفتمان تهران و سن ایچ ساوه را داوری کند.

    شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته است. رحیم حاجی‌پور و قاسم منصوری نیز از دیگر داوران نیشکری‌ حاضر در لیگ‌های برتر ورزشی رشته‌های فوتبال و کبدی هستند.