• مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: مجموعه کارکنان ولایت مدار این شرکت با تفکر بسیجی و روحیه جهادی به عنوان پیشقراولان تولید نفت و گاز در سنگر اقتصاد کشور، همت و تلاش خود را به کار گرفته اند.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در گردهمایی جهادگران عرصه صنعت که از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در بیش از چهار دهه گذشته در جهت خودکفایی و خوداتکایی صنعت راهبردی حفاری در کشور به نحو شایسته کار و تلاش نموده و جانانه پای کار ایستاده اند.

    وی در این گردهمایی که معاونان مدیرعامل، مدیران، روسا و جمعی از کارکنان شرکت حضور داشتند با بیان اینکه همه ما مئول هستیم و هر کسی به فراخور مسئولیتی که بر عهده دارد می بایست وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین دستاوردهای این مجموعه بزرگ صنعتی در بخش های مختلف از بدو تاسیس تا کنون باید تبیین، تدوین و برای آشنایی نسل امروز و آینده مستند سازی شود.

    گلپایگانی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام‌ خمینی ( ره) تاسیس و اولین نهاد اقتصادی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: نقش این شرکت بالا دستی در صنعت نفت و در تولید و اقتصاد کشور شاخص است و ضرورت دارد با هدف چابک سازی بیش از پیش آن، اصلاح ساختار و فرآیندها و رفع چالش ها مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

    مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با قدردانی از تمامی کارکنان شرکت که با تفکر بسیجی و ایثار و از خود گذشتگی در مناطق عملیاتی در جای جای کشور شبانه روزی تلاش می کنند ، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان صنعت نفت و حفاری تبریک گفت و افزود: بسیج در همه صحنه ها از جمله سازندگی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علمی و مسئولیت های اجتماعی در میدان است و فعالیت های ارزشمند آن که موجب امید آفرینی و توسعه و تعالی کشور می شود برای افکار عمومی به خوبی بیان گردد.

    در این گردهمایی محمد دانشی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت با بزرگداشت هفته بسیج پیرامون فعالیت های این پایگاه خاصه امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی گزارشی ارائه داد.

    همچنین پس از بخش نماهنگ و اجرای چند برنامه فرهنگی، از سوی مدیرعامل به سه نفر از نخبگان بسیجی شرکت به نام های محمد نعیماوی، رستم سالمی و رضا کبیری لوح تقدیر اهداء شد.