• رییس دانشگاه آزاد خوزستان و واحد اهواز از برگزاری ویژه برنامه های روز دانشجو در این مجموعه خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، دکتر علی افروس با تبریک ١۶ اذر روز دانشجو گفت : نمایش فیلم مستند آذرخش توسط تشکل دانشجویی با حضور مفسر فیلم ، نشست آمریکا شناسی و بررسی تحولات منطقه در واحد آبادان توسط تشکل دانشجویی ، سخنرانی رسالت دانشجو چیست در واحد دزفول از جمله این برنامه ها است.

     

    وی افزود : همچنین نشست تاثیر تشکل‌ها در تنویر افکار عمومی در واحد دزفول ، سخنرانی جریان شناسی جنبش دانشجویی در واحد ایذه ، نمایش فیلم به همراه نقد و بررسی در واحد اهواز توسط بسیج دانشجویی ، نمایش فیلم در خوابگاه‌های دانشجویی از دیگر برنامه های روز دانشجو در دانشگاههای آزاد خوزستان است.

    افروس بیان کرد : سرکشی مستمر به خوابگاه‌ها و نشست‌های دانشجویی در خوابگاهها همچنین کیفیت بخشی بیشتر به خدمات دانشجویی در سلف هاو خوابگاهها در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

    رییس دانشگاه آزاد خوزستان و واحد اهواز خاطر نشان کرد : قشر عظیم دانشجویان به عنوان آینده سازان تاثیرگزار در کشور علاوه بر نقش علمی و فرهنگی و مباحث فرهنگی باید درک سیاسی و بینش سیاسی قوی داشته باشند.

    گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد خوزستان

     

     

     

     

     

    وی گفت : دانشجویان ما نباید ابزار سیاسی دشمنان ما شوند  زیرا دانشگاه پایگاه مهمی است و جریان‌های غربی در تلاشند که در فکر دانشجویان ما نفوذ پیدا کنند لذا دانشجویان ما از آگاهی و بصیرت خوبی برخوردارند.

    افروس گفت : نشست‌های پرسش و باسخ باید استمرار داشته باشد در کنار برنامه‌های علمی برنامه‌های تبیینی و تور‌های علمی و بازدید از صنایع استان نیز در این مجموعه انجام شد.