• در حالی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ابتدای آبان ماه ریاست جلسه هماهنگی جام بازی‌های رایانه‌ای در استان را بر عهده داشت و قرار بود با هدف ایجاد نشاط و ارائه آموزش های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی درقالب بازی های رایانه ای همزمان در ۳۲ شهرستان استان برگزار شود که علیرغم برگزاری این جشنواره در استانهای مازندران، خراسان رضوی، بوشهر، اردبیل و تهران برگزار شده است ،اما هنوز اطلاعی از برگزاری این رویداد و یا راه یافتگان احتمالی به فستیوال ملی آن در دست نیست.

    باید توجه داشت که خوزستان به لحاظ تعداد بازیکن گیم بعد از تهران در رده دوم و در جدیت در بازی نیز گیمرهای استان خوزستان در رده اول کشور هستند.

    انتظار می رفت که معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به عنوان ارشدترین مقام اجرایی استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان، نظارت های لازم برای تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته را در دستور کار قرار می داد!

    همچنین بهتربود که اگر استان خوزستان، از میزبانی این دوره از جشنواره بازی های رایانه ای انصراف داده، این موضوع اطلاع رسانی می شد.

    هرچند که مقوله اطلاع رسانی به ذینفعان واقعی و مخاطبان و ارتباط با رسانه ها مدت ها است که در استان خوزستان از سوی متولیان این حوزه به فراموشی سپرده شده است.

      • منبع خبر : شهر نوشت