• معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: همزمان با آغاز هفته هوای پاک، برای مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در روز یک شنبه مورخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از امور ارتباطات معاونت حمل و نقل، سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه شعار هفته هوای پاک که از امروز ۲۴ دی ماه آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد، تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی است افزود: مالکان خودروهای سبک فاقد معاینه فنی یا خودروهایی که به تمدید معاینه فنی نیاز دارند می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه شده در روز یک شنبه ۲۵ دی ماه اقدام به دریافت کارت معاینه فنی خودروی خود کنند.

    سلیمانی با اشاره به راهکارها و سیاست های مدیریت شهری برای کاهش آلودگی هوا گفت: این اقدام با هدف کاهش انتشار آلاینده ها و همچنین جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و تشویق رانندگان به داشتن معاینه فنی صورت گرفت.

    معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مراکز معاینات فنی اهواز در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

    گفتنی است شهروندان اهوازی برای دریافت و تمدید معاینه فنی خودروی سبک می توانند به آدرس های ذیل مراجعه فرمایند:

    – بلوار ۲۲ بهمن تقاطع جاده اهواز خرمشهر مرکز معاینه فنی شماره یک
    – بلوار پاسداران،کنارگذر پاسداران مرکز معاینه فنی شماره دو
    – اتوبان آیت‌الله بهبهانی – بین ابراهیمی و فاطمی زاده مرکز معاینه فنی خلیج فارس
    – از سمت رهگشا بعد از بلوار قدس نرسیده به میدان انقلاب لاین کندرو خیابان سلیم جنب ایران خودرو شیر آبادی – مرکز معاینه فنی پارس
    – بزرگراه مدرس به سمت میدان پلیس اهواز جنب پارک آبی – مرکز معاینه فنی آویژه